Križanje planinarskih putova 314 i 338

Planinarska oznaka

Planinarski put 314
Podatci iz registra HPS-a: Nova Gradiška – Ravni Gaj

Početak rute je u Novoj Gradiški na kraju asfalta u Ulici Slavča – brdo Slavča – brdo Lipovica gdje je križanje s planinarskim putom 338 za crkvu Svetog Leonarda u Cerniku (to je ovo križanje prikazano dolje na karti) – predjel Biljeg – preko potoka Bačice kod akumulacijskog jezera Bačica – prosjekom kroz šumu Borik na brdu Bukovac – preko ceste Giletinci – Cernička Šagovina – područje Pajkovac – makadamska cesta – šumskim putom ponovno na makadamsku cestu – kratko po makadamskoj cesti – šumskim putom na vrh Perčin (619 m) – šumskim putom u područje Ravni gaj gdje je križanje s planinarskim putom 316 koji vodi do Muškog bunara i Strmca.

Planinarski put 338
Podatci iz registra HPS-a: Sveti Leonard – Lipovica

Planinarski put počinje kod bunara pored crkve Svetog Leonarda u Cerniku. Prati se grubi makadamski put i nakon 3 minute hoda dolazi se na križanje planinarskih putova. Desno se odvaja planinarski put 339, Bačica – Borik. Ravno uzbrdo u smjeru jugozapada prateći traktorski put uz voćnjake s jedne i pošumljeno područje s druge strane dolazimo na križanje na brdu Lipovici (to je ovo križanje prikazano dolje na karti) i spoja s planinarskim putom 314, Nova Gradiška – Ravni Gaj.