Križanje planinarskih putova 339 i 314

Planinarska oznaka

Planinarski put 314
Podatci iz registra HPS-a: Nova Gradiška – Ravni Gaj

Početak rute je u Novoj Gradiški na kraju asfalta u Ulici Slavča – brdo Slavča – brdo Lipovica gdje je križanje s planinarskim putom 338 za crkvu Svetog Leonarda u Cerniku – predjel Biljeg – preko potoka Bačice kod akumulacijskog jezera Bačica – prosjekom kroz šumu Borik na brdu Bukovac – preko ceste Giletinci – Cernička Šagovina – područje Pajkovac – makadamska cesta – šumskim putom ponovno na makadamsku cestu – kratko po makadamskoj cesti – šumskim putom na vrh Perčin (619 m) – šumskim putom u područje Ravni gaj gdje je križanje s planinarskim putom 316 koji vodi do Muškog bunara i Strmca.

Planinarski put 339
Podatci iz registra HPS-a: Bačica – Borik

Planinarski put počinje na križanju s putom 338, sv. Leonard – Lipovica, iznad crkve sv. Leonarda u Cerniku. Vodi kratko šumom, izlazi na livadu, prelazi branu akumulacijskog jezera Bačice, kratko prati makadam i nakon 10 minuta hoda od svog početka preko manje livade između makadamskog puta i jezera ulazi u šumu. Dalje put vodi vijugavom uskom stazom i starim šumskim putom s kojeg oštro skreće i prelazi potok Medakušu. Uzbrdo kroz šumu, zatim nizbrdo u dolinu potočića pored lovačke čeke odakle još kratko blagim usponom dolazimo na okretište u Boriku i križanje s planinarskim putom 314, Nova Gradiška – Ravni Gaj.